środa, 8 stycznia 2014

Wspomnienia-PP

Kiedyś gdy miałem około 5 lat byłem z dziadkami nad jeziorem.Wyszedłem z wody i położyłem się na piasku .Chwilę później wyglądałem jak piaskowy potwór.Kiedy wróciliśmy do domku ,w którym mieszkaliśmy, dziadek spłukał ze mnie cały piasek wężem ogrodowym.To była najlepsza kąpiel jaką miałem.
Wspomnienie.2
Moja babcia, kiedy była młoda pojechała  na wczasy do Kudowy Zdrój.Jak co rano poszła na stołówkę  na śniadanie.Na śniadanie były parówki.Kiedy próbowała jedną pokroić,ta wyskoczyła jej z talerza i wylądowała dwa stoliki dalej na talerzu jakiegoś obcokrajowca .Ten rozglądał się po całej sali zdziwiony. A babcia uciekła ze wstydu.
Wspomnienie.3
Pewnego dnia moja babcia bawiła się z braćmi w wojnę.Miała być Hitlerem ,a bracia polskimi żołnierzami.Gdy gonili się wśród ruin babci spadł na głowę kawałek cegły.A bracia z radością krzyczeli
Hitler kaput!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz