poniedziałek, 11 listopada 2013

Moja fantastyczna postać.



31.10.2013 na lekcji języka polskiego prezentowaliśmy fantastyczne postacie. Każdy zadawał pytanie wylosowanej osobie. Ja zadałem pytanie E.T.. Brzmiało ono : " Odpowiedz, czy z twoją postacią można się zaprzyjaźnić? " E.T. odpowiedział: "Tak, myślę, że tak, tyle, że na krótko, bo ciągle szukam mojego małego synka, który ode mnie uciekł." Najciekawsze dla mnie było przebranie Radagasta Burego. Ta postać najbardziej mnie zainteresowała, ponieważ jest jednym z bohaterów "Hobbita". Ja do swojej prezentacji wybrałem Gandalfa Białego. Przebranie przygotowałem z dziadkiem. Płaszcz był z fizeliny, czapka z papieru i fizeliny, różdżka z plastikowego kija, bibuły oraz papieru, a broda z waty, papieru i gumki. Później napisałem historię mojej postaci. Gandalfa wybrałem, ponieważ bardzo lubię "Władcę Pierścieni" i "Hobbita". Gandalf Biały jest najpotężniejszym magiem w Śródziemiu. Jest też członkiem Drużyny Pierścienia. Napisałem też dialog pomiędzy Radagastem Burym a Gandalfem Białym. W dialogu tym Gandalf i Radagast ustalali warunki konkursu na czary.
Podziwiam J.R.R Tolkiena za pomysł Gandalfa i innych postaci z "Władcy Pierścieni".

 Gandalf  Biały wygląda tak:






Lekcja ta bardzo mi się podobała i chętnie bym wziął udział w podobnej w przyszłości.

Grzegorz

3 komentarze:

  1. W Twojej pracy nie ma błędów! Dodatkowy punkt za zdjęcie związane z treścią.
    Zadania do wykonania do 29.11.:
    - Załóż nowy post pod tytułem "Moja ulubiona baśń",
    - Przedstaw Twoją ulubioną baśń przynajmniej w 30 zdaniach (omów treść, kto napisał baśń, dlaczego jest Twoją ulubioną baśnią, możesz również podać ciekawostki, np. czy została zekranizowana, czy jest popularna, dlaczego jest chętnie czytana...);
    - Skomentuj post na temat lekcji z fantastycznymi postaciami na blogach Pauliny, Olka, Maćka. W komentarzu możesz zadać pytanie do autora, ale nie zaczynaj pytania od słowa "czy". W komentarzach nie oceniaj swoich kolegów, a pytaj o dodatkowe informacje.
    Zanim wybierzesz swój utwór do analizy, sprawdź, czy jest on baśnią. Definicja: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ba%C5%9B%C5%84
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcie Gandalfa i w ogóle ciekawy blog. Skąd ściągnąłeś to zdjęcie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie opisałeś swoją postać.Dlaczego wybrałeś to zdjęcie Gandalfa Białego?

    OdpowiedzUsuń