czwartek, 14 listopada 2013

Moja fantastyczna postać: Lord VADER

Na lekcji języka polskiego, dokładnie w czwartek 31 października cała klasa czwarta przebrała się za różne postacie. Ja przebrałem się za Lorda Vadera. Najbardziej podobało mi się przebranie mojego kolegi Grzesia. Przebrał się za Gandalfa Białego. Gandalf podobał mi się dlatego, że miał ciekawie przygotowane przebranie. Składało się z laski, brody zrobionej z waty, białej szaty i miecza. Każdy z nas musiał zadać jedno pytanie wybranej postaci. Ja zadawałem pytanie Dżinowi, a brzmiało ono tak: Co podobało by ci się najbardziej, gdybyś był naprawdę twoją postacią? Wyjaśnij. Dżin odpowiedział: Lubię latać i poznawać nowe osoby, które odnajdują mnie w lampie. Moje przygotowania do przebrania się za Lorda Vadera polegały na obejrzeniu filmu Gwiezdne Wojny i założeniu jego kostiumu. Kostium składał się z maski, peleryny, rękawiczek, kombinezonu i miecza świetlnego. Strój ten dostałem w zeszłym roku w prezencie od Mikołaja. Wybrałem tę postać ponieważ jestem fanem Gwiezdnych Wojen, a Darth Vader jest ulubionym bohaterem z tego filmu. Bardzo podobała mi się ta lekcja, ponieważ było na niej bardzo dużo postaci z filmów science fiction. W przebraniu Lorda Vadera wyglądałem tak:


4 komentarze:

  1. W Twojej pracy znajdują się błędy interpunkcyjne. Dodatkowy punkt za spójność i zdjęcie.
    Zadania do wykonania do 29.11.:
    - Załóż nowy post pod tytułem "Moja ulubiona baśń",
    - Przedstaw Twoją ulubioną baśń przynajmniej w 30 zdaniach (omów treść, kto napisał baśń, dlaczego jest Twoją ulubioną baśnią, możesz również podać ciekawostki, np. czy została zekranizowana, czy jest popularna, dlaczego jest chętnie czytana...);
    - Skomentuj post na temat lekcji z fantastycznymi postaciami na blogach Szymona, Oskara i Zosi. W komentarzu możesz zadać pytanie do autora, ale nie zaczynaj pytania od słowa "czy". W komentarzach nie oceniaj swoich kolegów, a pytaj o dodatkowe informacje.
    Zanim wybierzesz swój utwór do analizy, sprawdź, czy jest on baśnią. Definicja: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ba%C5%9B%C5%84
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Patryku, która część "Gwiezdnych wojen" najbardziej ci się podobała? Jakie inne filmy science fiction lubisz oglądać? Co myślisz o filmach fantasy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Patryku , lubisz tą postać tak jak byś ją chciał przedstawić jeszcze raz ? Podobała ci się lekcja polskiego ? Chciałbyś być inną postacią ? Jesteś z siebie dumny po tym przedstawieniu ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Patryku! Zachowałeś się tak samo jak Lord Vader ,ale ja jednak wolę bohaterów pozytywnych.
    Twoja wypowiedź brzmiała ciekawie ,ponieważ bardzo wczułaś się w rolę .
    Jednak nie wiem jakie jest jeszcze ulubione zajęcie Lorda Vadera oprócz czynienia zła.

    OdpowiedzUsuń