środa, 21 maja 2014

APK vs Harry Potter

1.Podobała mi się ta lekcja , ponieważ mimo ciężkiej pracy była to świetna zabawa.
2.Najtrudniejsze w przygotowaniach było wymyślanie strojów , lecz poradziłem sobie z tym , ponieważ wystarczyło wyjąć jakąś koszulę oraz płaszcz.
3.Moim zdaniem bardziej popularna byłaby książka o Harrym Potterze , ponieważ myślę że czarowanie jest ciekawsze niż akademia z kolorami jadalnymi wyłącznie dla chłopców których imię zaczyna się na literę ,,A".
4.Według mnie lepsza jest szkoła z jednym mistrzem który potrafi wiele różnych rzeczy niż szkoła z wieloma nauczycielami , ponieważ im więcej nauczycieli tym więcej uczniów a im więcej uczniów tym większy zamęt.
5.Według mnie szkoła w 2076 roku będzie nietypowa.Będą słuchawki na płyty z nagranymi lekcjami.
Lecz to nie wszystkie moje pomysły następnym jest to że nauczyciele będą rozdawać telewizory z lekcjami w postaci filmów lub gier na kontrolery ruchu.Na lekcje takie jak historia można by latać odrzutowcami na wycieczki historyczne.Może nawet będzie kosmologia , czyli lekcja na której latamy w kosmos za pomocą portali.6.Tak , według mnie APK jest baśnią , ponieważ czas i miejsce nie są określone dokładnie , jest motyw walki dobra ze złem oraz są tam elementy fantastyczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz