wtorek, 18 lutego 2014

W naszej szkole są książkowe mole. PP

1. Najchętniej czytam książki z serii Assasin's Creed. Są to książki w których głównym bohaterem jest Ezio. Przeżywa on wiele niebezpiecznych przygód, akcja wszystkich książek toczy się w Rzymie. Lubie czytać jeszcze kryminały dla dzieci z serii "Biuro detektywistyczne Lassego i Mai". Moja mama chętnie czyta książki obyczajowe i kryminały, jej ulubioną pisarką jest Camilla Lackberg. Lubi również horrory Stephena Kinga. Tata najchętniej czyta wszystko co związane jest z lotnictwem i samolotami, to jego pasja.
2. Chciałbym polecić książkę o Mikołajku, ponieważ bohater Mikołajek przeżywa w niej mnóstwo śmiesznych przygód. Podczas czytania można pośmiać się do łez. Książkę tę czyta się bardzo szybko i przyjemnie. Polecam ją wszystkim czytelnikom.
3. W 2156 roku do czytania książek będą potrzebne specjalne słuchawki oraz okulary 4D. Aby przeczytać książkę należy kupić specjalny chip i włożyć do wyznaczonego miejsca na słuchawkach. Zestaw ten przeniesie czytelnika do świata książek. Czytelnik będzie mógł sobie wybrać jednego z bohaterów książki i wcielić się w jego postać. W ten sposób będzie można przeżywać treść książki. Tekst wybranego bohatera będzie wyświetlany w prawym dolnym rogu.


10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. 4D czterowymiarowe - to samo co 3D + zapach np :)
      Patryk

      Usuń
  2. Bardzo mi się podobał twój post.
    Wynika,że będą trójwymiarowe książki czy wchłaniające?
    Książki z twojego wyobrażenia przypominają mi gry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo to ma być coś, co wciąga (dosłownie) - jak gry. Patryk

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój post jest bardzo ciekawy. Z pomysłem okularów całkiem się zgadzam. Też napisałam coś o okularach ale nie 4D. Na pewno się z tobą zgadzam. Mam takie pytanie, powiedz mi jak będą wyglądać te okulary 4D, ponieważ nie mogę ich sobie wyobrazić, że
    się ruszają, dają zapach i takie tam związane z 4D?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że czytasz kryminały dla dzieci!!!!!!!!
    Zgadzam się z Tobą, że w przyszłości będziemy czytać książki w sposób, jaki przedstawiłeś w poście.Mam co do tego podobne wyobrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa wizja. Chciałbym dożyć do tych czasów :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też czytałam książki z serii,,Biuro detektywistyczne Lassego i Mai"

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak będą wyglądać te okulary ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale! Twoja ocena jest już na e-dzienniczku (popracuj nad interpunkcją).

    Zad. 7
    Termin realizacji: 14.03. PP 15p.
    Przepisz z zeszytu (bez błędów!) twoje opowiadanie o misiu. Możesz je uzupełnić o dodatkowe elementy dostrzeżone na filmie (link: http://www.adme.ru/video/stoj-do-konca-i-ne-vzdumaj-slomatsya-620555/). Pamiętaj, że fragment dotyczący spotkania misia z pumą ma obejmować przynajmniej 7 zdań, rozpoczynać się od “Pewnego razu…”, a kończyć na “Na szczęście…”. Ponadto należy wcielić się w postać niedźwiadka i opisywać zdarzenia z jego perspektywy, czyli w 1 osobie. Następnie napisz dalszą część historii, w której filmowy miś spotka Mowgliego i jego przyjaciół (przynajmniej 10 zdań, musi być pozytywne zakończenie!). W swoim opowiadaniu nie stosuj dialogów, a mowę zależną, czyli konstrukcje np.: "Spytałem, czy mogę się z nim bawić.", albo "Słyszałem, że powiedział mu o tym, co wtedy czuł." Będzie oceniana logika i spójność Twojego tekstu.
    PR (+0-8 punktów, nieobowiązkowe): własny plakat lub ilustracja, wykonane dowolną techniką, dołączone do postu z opowiadaniem i związane z treścią Twojego tekstu; wykorzystanie w swym opowiadaniu różnych technik spójnego opisu (przymiotniki, przyimki, bogactwo językowe rzeczowników określających przestrzeń lub wygląd bohaterów, porównania, przypuszczenia, sugestie, itd.).
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń